×
×

تامین داروهای مورد نیاز دام کشور با دور زدن تحریم

  • کد نوشته: 7236
  • ۱۷ بهمن ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • دکتر رفیع پور در گفت و گو با ایسنا در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در شیروان، با اشاره به به تحریم های تحمیل شده علیه کشور گفت: برای تامین داروهای مورد نیاز که باید از خارج کشور تامین می شد راه های مختلفی را به کار بسته ایم. وی افزود: به عنوان مثال […]

    تامین داروهای مورد نیاز دام کشور با دور زدن تحریم
  • دکتر رفیع پور در گفت و گو با ایسنا در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در شیروان، با اشاره به به تحریم های تحمیل شده علیه کشور گفت: برای تامین داروهای مورد نیاز که باید از خارج کشور تامین می شد راه های مختلفی را به کار بسته ایم.

    وی افزود: به عنوان مثال تولید و واردکنندگان دارو مسیرهای انتقال ارز را تغییر داده اند تا بتوانند داروهای مورد نیاز را وارد کنند.

    رفیع پور ادامه داد: در حال حاضر به جای اینکه دارو با منبع آمریکا و اروپا وارد کشور شود، با منبع آسیا و از کشورهایی هچون چین و … وارد می شود.

    وی اظهارکرد: هر دارویی که وارد کشور می شود مورد ارزیابی سازمان دامپزشکی قرار می گیرد و با تایید این سازمان توزیع می شود و داروهای وارد شده از تاثیرگذاری لازم برخوردار هستند.

    رئیس سازمان دامپزشکی تصریح کرد: با دور زدن تحریم ها موفق شده ایم تا به مدت شش ماه دارو، مکمل، ریزمغذی و … مورد نیاز دام را وارد کنیم و هیچ نگرانی برای تامین آن ها در حال حاضر وجود ندارد.

    ایسنا

    سرویس خبری :دام طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *