×
×

تسریع در تخصیص ارز واردات روغن خام

  • کد نوشته: 8465
  • ۶ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • امیرهوشنگ بیرشک در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کشور با وجود تحریم های ظالمانه در شرایط سختی است و باید با مدیریت و هدفمند پیش برویم، طی پیشنهادی اظهار کرد: الگوی تامین مواد اولیه نیازمند تغییر است و بایستی خرید و تولید هدفمند شود. وی اضافه کرد: اگر تخصیص ارز برای تامین روغن خام تسریع شود […]

    تسریع در تخصیص ارز واردات روغن خام
  • امیرهوشنگ بیرشک در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کشور با وجود تحریم های ظالمانه در شرایط سختی است و باید با مدیریت و هدفمند پیش برویم، طی پیشنهادی اظهار کرد: الگوی تامین مواد اولیه نیازمند تغییر است و بایستی خرید و تولید هدفمند شود.

    وی اضافه کرد: اگر تخصیص ارز برای تامین روغن خام تسریع شود مشکلی برای ادامه تولید پیش نخواهد آمد که البته تامین ارز به صورت محدود در حال انجام است.

    دبیر انجمن صنفی روغن نباتی ایران ادامه داد: در تولید روغن برای مردم هیچ مشکلی وجود ندارد و خوشبختانه کرونا نیز تاثیری در این بخش نگذاشته  است و کارخانجات مانند قبل مشغول فعالیت هستند.

    به گزارش ایسنا دبیر انجمن صنفی روغن نباتی ایران چندی پیش به ایسنا گفته بود  بیش از ۸۵ درصد روغن خامی که مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به واردات است و وقفه در تخصیص ارز توسط بانک مرکزی از مهمترین موانعی است که بر سر راه این صنعت قرار دارد و این وقفه ها تولید را با نوسان مواجه می کند.

    ایسنا

    سرویس خبری: اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *