×
×

تسهیلات ۱۱ درصدی برای دامداران تا سقف ۵۰ میلیون

  • کد نوشته: 476687
  • ۲۸ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساداتی نژاد  وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با دامدار کارت گفت: به سبب مشکلات علوفه امسال خود دامدار‌ها در تامین مالی با مشکل مواجه شدند که در سفر‌های استانی و مذاکراتی که با اتحادیه‌ها وجود داشت یکسری کار‌های کوتاه مدت و […]

    تسهیلات ۱۱ درصدی برای دامداران تا سقف ۵۰ میلیون
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساداتی نژاد  وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با دامدار کارت گفت: به سبب مشکلات علوفه امسال خود دامدار‌ها در تامین مالی با مشکل مواجه شدند که در سفر‌های استانی و مذاکراتی که با اتحادیه‌ها وجود داشت یکسری کار‌های کوتاه مدت و بلند مدت‌تر برنامه ریزی شد.

    او گفت: از کار‌های کوتاه مدت خرید دام عشایری توسط شرکت پشتبانی امور دام، آزادسازی صادرات دام زنده، قرار دادن نهاده به صورت امانی در اختیار دامداران است. قرارداد امروز نیز دامدار کارت را که توسط بانک کشاورزی ارائه شده است سود این تسهیلات ۱۱ درصد است و در سه سطح ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون ارائه می‌شود سرانه آن برای دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان و دام سبک ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده ما تلاش داریم که در آینده حمایت‌های خود را از این طریق انجام  دهیم.

    او افزود: همه دامداران دارای پرونده هستند که با معرفی آن‌ها کار انجام می‌شود دو کار بلند مدت نیز در حال انجام است یکی ارزان سازی خوراک دام بر اساس بوم منطقه که واردات کاهش یابد. مورد بعد نیز تولید قرار دادی است، همه این موارد برای حمایت از دامداران این‌ها صورت می‌گیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *