×
×

تعیین تکلیف قیمت محصولات لبنی تا پایان هفته/ قیمت برخی محصولات لبنی کاهش می‌یابد

  • کد نوشته: 3685
  • ۵ آذر ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت محصولات لبنی اظهار کرد: براساس آخرین شنیده ها و آمار از ستاد تنظیم بازار، قیمت محصولات لبنی تا پایان هفته تعیین تکلیف خواهد شد. وی افزود: با توجه به آنکه قیمت محصولات […]

  • رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت محصولات لبنی اظهار کرد: براساس آخرین شنیده ها و آمار از ستاد تنظیم بازار، قیمت محصولات لبنی تا پایان هفته تعیین تکلیف خواهد شد.

    وی افزود: با توجه به آنکه قیمت محصولات لبنی موجود در بازار براساس افزایش قیمت شیر، مواد بسته بندی و حمل و نقل محاسبه شده است، ازاین رو افزایش مجدد قیمت ها منتفی است و در برخی محصولات احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

    باکری متوسط خرید نرخ هر کیلو شیرخام از دامداران را ۲ هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با وجود آنکه نرخ تمامی محصولات لبنی با قیمت ۲ هزار تومان محاسبه شده است، بنابراین دامداران باید در فروش شیرخام نرخ  را رعایت کنند تا قیمت محصولات لبنی در بازار افزایش نیاید.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *