×
×

تقاضایی برای خرید مرغ منجمد در بازار نیست

  • کد نوشته: 480618
  • ۷ آذر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جبرئیل برادری گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم مازاد بر نیاز کشور، قیمت مرغ منجمد را با هدف حمایت از مرغداران برای مصرف کننده به ۵۵ هزار تومان رساندیم. او با بیان اینکه مشکلی در عرضه مرغ گرم […]

    تقاضایی برای خرید مرغ منجمد در بازار نیست
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جبرئیل برادری گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم مازاد بر نیاز کشور، قیمت مرغ منجمد را با هدف حمایت از مرغداران برای مصرف کننده به ۵۵ هزار تومان رساندیم.

    او با بیان اینکه مشکلی در عرضه مرغ گرم نداریم، گفت: هم اکنون عرضه مرغ منجمد در سامانه توزیع هوشمند در حال انجام است، اما تقاضایی برای خرید مرغ منجمد به سبب فراوانی و فاصله جزئی با مرغ گرم نیست.

    برادری می گوید: بنابر گفته رئیس سازمان دامپزشکی صادرات مرغ گرم به کشورهای همسایه در راستای حمایت از تولید داخل انجام می شود.

    رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: در شرایط کنونی عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب در حال انجام است و با فروش محصول بالاتر از قیمت درج شده در سامانه سازمان‌حمایت برخورد جدی می‌کنیم.

    او نیاز روزانه تخم مرغ استان تهران را ۴۵۰ تن اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه نداریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *