×
×

تنوع اقلام سامانه بازرگام افزایش می‌یابد / تمام نرخ‌ها دولتی است

  • کد نوشته: 477722
  • ۲ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، محمدامین معین‌راد در خصوص سامانه بازرگام اهواز اظهار کرد: از سامانه بازرگام تا کنون استقبال گسترده‌ای شده است و این سامانه با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام ضروری و مورد نیاز مردم اهواز راه‌اندازی شده است و سازمان تعاون […]

    تنوع اقلام سامانه بازرگام افزایش می‌یابد / تمام نرخ‌ها دولتی است
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، محمدامین معین‌راد در خصوص سامانه بازرگام اهواز اظهار کرد: از سامانه بازرگام تا کنون استقبال گسترده‌ای شده است و این سامانه با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام ضروری و مورد نیاز مردم اهواز راه‌اندازی شده است و سازمان تعاون روستایی نیز متولی آن است.

    وی افزود: خوشبختانه از آغاز به کار این سامانه شاهد استقبال بسیار چشمگیر مردم از آن بودیم و تاکنون ۲ تن برنج تایلندی، ۲۷ تن برنج هندی، ۷۵۰ عدد روغن آفتابگردان ۸۱۰ گرمی، ۸۵۰ عدد روغن آفتابگردان ۱۳۵۰ گرمی، یک هزار عدد ماکارونی، ۲۲ تن مرغ و ۷۲۰ کیلو تخم‌مرغ از طریق این سامانه به فروش رفته است.

    مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در این سامانه به نرخ دولتی عرضه می‌شود و سازمان تعاون روستایی کشور در نظر دارد تا گوشت قرمز منجمد را به اقلام این سامانه اضافه کند و در صورت اجرایی شدن این موضوع، زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین در نظر داریم که تنوع اقلام موجود در این سامانه را افزایش دهیم.

    معین راد تصریح کرد: اقلام قابل خرید از این سامانه در اهواز شامل بسته مرغ ۵ کیلوگرمی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان، ماکارانی ۷۰۰ گرمی به قیمت ۷ هزار و ۸۰۰ تومان، برنج ایرانی ۵ کیلوگرمی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان، روغن مایع سرخ کردنی۸۱۰ گرمی با قیمت ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان و سیب زمینی هر کیلوگرم با قیمت ۸ هزار تومان است.

    مدیر تعاون روستایی خوزستان افزود: امیدواریم بتوانیم با تامین نیازهای ضروری مردم، مانع ایجاد فشار اقتصادی به سبد غذایی خانوارهای خوزستانی شویم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *