×
×

توزیع روزانه مرغ در تهران به ۱۴۰۰ تن رسید

  • کد نوشته: 480819
  • ۲۳ آذر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، جبرئیل برادری گفت: با توجه به فراوانی تولید، نه تنها التهابی در بازار نداریم، بلکه مرغ با قیمت کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود. او قیمت کنونی هرکیلو مرغ در عمده فروشی را ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان و […]

    توزیع روزانه مرغ در تهران به ۱۴۰۰ تن رسید
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، جبرئیل برادری گفت: با توجه به فراوانی تولید، نه تنها التهابی در بازار نداریم، بلکه مرغ با قیمت کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

    او قیمت کنونی هرکیلو مرغ در عمده فروشی را ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان و خرده فروشی را ۵۸ تا ۶۰ هزار تومان اعلام کرد.

    برادری می گوید: روزانه ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ تن مرغ در استان تهران توزیع می شود که بنابر تاکید اتحادیه مرغداران مبنی بر ذخایر خانگی، همین میزان جذب می شود.

    رئیس جهاد کشاورزی تهران با بیان اینکه مشکلی در بازار مرغ نداریم، گفت: با برنامه ریزی مناسب در تلاشیم تا تولیدکنندگان جوجه ریزی مناسب داشته باشند که در نهایت با همخوانی عرضه و تقاضا، مرغداران متحمل زیان نشوند.

    او گفت: با توجه به مازاد تولید مرغ گرم، عرضه مرغ منجمد را متوقف کرده ایم، ضمن آنکه نگرانی های برخی افراد مبنی بر اتمام تاریخ انقضای مرغ های وارداتی هم صحت ندارد چرا که مرغ های توزیعی در بازار تمام شرایط و استاندارد بهداشتی را دارا هستند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که با سلامت مردم بازی شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *