×
×

توزیع مرغ منجمد ۲۰ هزار تومانی برای ایجاد تعادل در بازار

  • کد نوشته: 477597
  • ۲۵ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – یوسف خانی گفت:  مرغ منجمد در سطح وسیع با قیمت مصوب ۲۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود و این امر به ایجاد تعادل در قیمت ها کمک می کند. به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی هم اکنون […]

    توزیع مرغ منجمد ۲۰ هزار تومانی برای ایجاد تعادل در بازار
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – یوسف خانی گفت:  مرغ منجمد در سطح وسیع با قیمت مصوب ۲۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود و این امر به ایجاد تعادل در قیمت ها کمک می کند.

    به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی هم اکنون هر کیلو مرغ گرم با نرخ مصوب ۳۱ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود و مشکلی در توزیع وجود ندارد.

    با توجه به اعتراض های مکرر مبنی بر عرضه مرغ قطعه بندی بالاتر از نرخ منطقی، قرار بود طبق وعده وزیر جهاد اصلاح قیمت مرغ قطعه بندی براساس هزینه واقعی تا پایان هفته گذشته صورت گیرد و نرخ های مصوب اعلام شود که به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تاکنون نرخ های اصلاحی ابلاغ نشده است.

    بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که  قیمت هر کیلو مرغ ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان، ران مرغ ۲۹ هزار تا ۳۱ هزار تومان، سینه ۵۸ تا ۶۴ هزار تومان و فیله ۶۶ تا ۶۹ هزار تومان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *