×
×

توضیح دبیر انجمن صنایع لبنی برای بالا رفتن قیمت شیر

  • کد نوشته: 4862
  • ۴ خرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز یکی از شرکت‌های لبنی قیمت شیر را در هر بطری ۸۰۰ تومان افزایش داده است. از آنجایی که این افزایش قیمت کاملاً خودسرانه و بدون ورود مجوزی از سوی ستاد تنظیم بازار بوده با دبیر انجمن صنایع لبنی درباره دلیل این افزایش قیمت گفت‌وگو کردیم. رضا باکری دبیر انجمن […]

    توضیح دبیر انجمن صنایع لبنی برای بالا رفتن قیمت شیر
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز یکی از شرکت‌های لبنی قیمت شیر را در هر بطری ۸۰۰ تومان افزایش داده است. از آنجایی که این افزایش قیمت کاملاً خودسرانه و بدون ورود مجوزی از سوی ستاد تنظیم بازار بوده با دبیر انجمن صنایع لبنی درباره دلیل این افزایش قیمت گفت‌وگو کردیم.

    رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی درباره افزایش قیمت لبنیات، اظهار بی‌اطلاعی کرد و ادامه داد: بنده در مسافرت هستم و شاید آنها بسته‌بندی‌های خود را تغییر داده و یا برای جامعه هدفی این محصولات را تولید کرده باشند.

    وی در پاسخ به اینکه این بسته‌ها کاملاً مشابه بسته‌های قبلی و بطری‌های یک لیتری با ۱.۵ درصد چربی است، گفت: طی دو ماه گذشته هزینه تمام شده محصولات لبنی ۲۷درصد افزایش یافته است.

    دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: بارها به مسئولان و دولت التماس کردیم که وضعیت صنایع لبنی را تعیین و تکلیف کنند و آنها را از ورشکستگی نجات دهند، اما هیچ پاسخی نشنیدیم.

    باکری گفت: صنایع لبنی حتی حاضر بودند، تا در ازای  افزایش هزینه ۲۷ درصدی رشد قیمت ۲ تا ۳ درصدی داشته باشند، اما کسی توجهی نکرد.

    وی افزود: در حال حاضر من هم نمی‌دانم چه کار باید بکنم. صنایع لبنی گرفتار هستند و با قیمت بالاتری محصول خود را تولید می‌‌کنند و حاشیه سود آنها بسیار کم است و بسیاری هم متضرر می‌شوند.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *