×
×

تولید تخم مرغ آبان به ۱۰۸ هزار تن می رسد

  • کد نوشته: 480443
  • ۱۷ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری معادل نرخ مصوب ۳۶ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان  معادل هر شانه ۷۳ هزار تومان است. به گفته او، با توجه به افزایش هزینه های تولید و اختلاف […]

    تولید تخم مرغ آبان به ۱۰۸ هزار تن می رسد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری معادل نرخ مصوب ۳۶ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان  معادل هر شانه ۷۳ هزار تومان است.

    به گفته او، با توجه به افزایش هزینه های تولید و اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی تخم مرغ با نرخ مصوب، طی نامه ای به رئیس قوه قضاییه، رئیس جمهور و رئیس مجلس خواستار کمک به صنعت و تحقق وعده ها هستیم چرا که قیمت دستوری جواب نمی دهد.

    کاشانی می گوید: بنابر آمار مهر ماه ۱۰۳ هزار تن تخم مرغ تولید شد و پیش بینی می شود که تا پایان آبان به ۱۰۸ هزار تن برسد. اما از ماه آینده با استمرار قیمت های دستوری و عدم بررسی قیمت تمام شده، قیمت روند نزولی به خود می گیرد.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: از ابتدای سال ۲۰ هزار تن تخم مرغ صادر شده که عمده صادرات مربوط به مهر و آبان است.

    بنابر اعلام اتحادیه مرغداران میهن، با توجه به شرایط تولید و قیمت های دستوری پایداری صنعت در معرض خطر است که استمرار این روند آثار سو خود را در شب عید نشان می دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *