×
×

خرید تاکنون ۹ هزار تن محصول کلزا در شوش

  • کد نوشته: 478415
  • ۳۰ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، گودرز بهرام‌نیا با بیان اینکه خرید کلزا از ۲۰ فروردین‌ماه آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ هزار تن کلزا خریداری شده است و پیش‌بینی می‌شود در مجموع ۳۰ هزار تن محصول کلزا از کشاورزان خریداری شود. وی […]

    خرید تاکنون ۹ هزار تن محصول کلزا در شوش
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، گودرز بهرام‌نیا با بیان اینکه خرید کلزا از ۲۰ فروردین‌ماه آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ هزار تن کلزا خریداری شده است و پیش‌بینی می‌شود در مجموع ۳۰ هزار تن محصول کلزا از کشاورزان خریداری شود.

    وی با اشاره به اینکه برداشت گندم به تازگی آغاز شده است و آمار دقیقی از برداشت این محصول در اختیار نداریم، عنوان کرد: به دلیل تفکیک شهرستان شوش از شهرستان کرخه، آمار خرید محصول گندم در دو شهرستان دسترس نیست اما پیش بینی ما در شهرستان شوش، برداشت ۳۵ هزار تن است و در کل پیش‌بینی می‌شود در دو شهرستان، ۱۰۰ هزار تن گندم خریداری شود.

    مدیر جهاد کشاورزی شوش با بیان اینکه ۶ مرکز خرید کلزا و ۱۲ مرکز خرید برای گندم در نظر گرفته شده است، گفت: به طور کلی در مجموع ۳۰ ‌هزار تن کلزا و ۱۰۰ هزار تن گندم در شهرستان شوش برداشت خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *