×
×

خرید ۶۵ هزار تن گندم در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد نوشته: 9074
  • ۳۱ تیر ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • «شهرام عسکری» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این میزان گندم شامل ۵۶ هزار تن گندم سیلوی و حدود ۹هزار تن گندم بذری بوده است. وی اظهارکرد: مابقی گندم خود مصرفی مردم است البته برداشت گندم در سطح استان بخصوص در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هنوز تمام نشده است. معاون بهبهود تولیدات گیاهی […]

    خرید ۶۵ هزار تن گندم در کهگیلویه و بویراحمد
  • «شهرام عسکری» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این میزان گندم شامل ۵۶ هزار تن گندم سیلوی و حدود ۹هزار تن گندم بذری بوده است.

    وی اظهارکرد: مابقی گندم خود مصرفی مردم است البته برداشت گندم در سطح استان بخصوص در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هنوز تمام نشده است.

    معاون بهبهود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مجموع طی زراعی جاری ۱۰۰ هزار هکتار گندم در استان کشت شده است، خاطرنشان کرد: طی سال جاری در سطح استان ۲۲ هزار هکتار گندم آبی و ۷۸هزار هکتار گندم دیمی کشت شد.

    عسکری تصریح کرد: در صورتی که طبق شرایط فعلی پیش برویم مشکلی در تولید گندم نخواهیم داشت و گندم مورد نیاز استان نیز فراهم است.

    وی ادامه داد: مصرف سالانه گندم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۵ هزار تن است،

    معاون بهبهود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پرداخت مطالبات گندمکاران با سازمان صنعت، معدن و تجارت است که این سازمان حدود ۷۰ درصد آن را پرداخت کرده است.

    عسکری بیان کرد: برداشت گندم تا اواسط مرداده ماه در سطح این استان ادامه دارد.

    ایسنا

    سرویس خبری : کشاورزی و باغبانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *