×
×

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می‌شود

  • کد نوشته: 469096
  • ۲۳ مهر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • روح اله خدارحمی که در حاشیه سفر هیات دولت به فارس به داراب سفر کرده بود در مصاحبه با ایرنا افزود: کشاورزانی که کشاورز کارت سال قبل دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آنها شارژ شود. وی در خصوص امهال مطالبات کشاورزان نیز گفت: بر اساس مصوبات […]

    دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می‌شود
  • روح اله خدارحمی که در حاشیه سفر هیات دولت به فارس به داراب سفر کرده بود در مصاحبه با ایرنا افزود: کشاورزانی که کشاورز کارت سال قبل دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آنها شارژ شود.

    وی در خصوص امهال مطالبات کشاورزان نیز گفت: بر اساس مصوبات قانونی؛ بند ۳۳  قانون برنامه بند  ل   تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵  را اجرا کردیم و امسال نیز اگر کشاورزان ۲۰ درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند می توانیم دوباره تقسیط مجدد  کنیم اما دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به ما ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.

    مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: در نیمه اول امسال در زمینه تأمین ماشین‌آلات کشاورزی؛ مکانیزاسیون و همینطور بذر گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و کما فی سابق در زمینه توسعه گلخانه ها؛ کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی پرداخت می نماییم.

    شهرستان داراب در شرق استان فارس قرار دارد. 

    وزیر جهاد کشاورزی در سفر استانی روز پنجشنبه دولت به فارس، به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در شهرستان‌های خفر، جهرم، داراب و زرین‌دشت حضور یافته بود و مدیرعامل بانک کشاورزی، وی را همراهی می‌کرد. 

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *