×
×

در ششمین همایش امین الضرب/سه کارآفرین صنعت غذا نشان امین الضرب دریافت کردند+گزارش تصویری

  • کد نوشته: 477729
  • ۳ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از اگروفودنیوز، ششمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب، ویژه ۱۳۸ سالگی اتاق بازرگانی تهران، روز دوشنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ در تالار وحدت تهران برگزار شد. در آن از تعدادی از کارآفرینان، پیشکسوتان و فعالان اقتصادی با اهدای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب […]

    در ششمین همایش امین الضرب/سه کارآفرین صنعت غذا نشان امین الضرب دریافت کردند+گزارش تصویری
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از اگروفودنیوز، ششمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب، ویژه ۱۳۸ سالگی اتاق بازرگانی تهران، روز دوشنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ در تالار وحدت تهران برگزار شد. در آن از تعدادی از کارآفرینان، پیشکسوتان و فعالان اقتصادی با اهدای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب تقدیر به عمل آمد.

    لوح و نشان امین الضرب توسط مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی زر در ششمین دوره این مراسم به مظفر عبدالله بنیانگذار گروه صنعتی روژین تاک اهدا شد.

    مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی وپژوهشی زر مدال امین الضرب را بر سینه سید مظفر عبدالله، بنیانگذار کشت و صنعت ؤوژین تاک می چسباند
    یونس ژائله بنیانگذار گروه شیرین عسل از منتخبان و تقدیر شدگان ششمین دوره جشنوراه امین الضرب بود
    محمد ظهیر بنیانگذار شرکت لبنیات مادی (می ماس)

    یونس ژائله، بنیانگذار شرکت شیرین‌عسل نیز به عنوان کارآفرین برتر از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان و تندیس امین‌الضرب دریافت کرد.

    مهدی معصومی(تلاونگ)،سیدمظفر عبدالله(روژین تاک)،مرتضی سلطانی(زرماکارون)،یونس ژائله(شیرین عسل)

    محمد ظهیر، بنیانگذار لبنیات می‌ماس، به عنوان پیشکسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان امین‌الضرب را دریافت کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *