×
×

روزانه ۷ هزار تن مرغ در کشور توزیع می‌شود

  • کد نوشته: 477790
  • ۷ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز نداریم. به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، علی رغم افزایش هزینه های تولید در سایه نبود نظارت ها، اما قیمت مرغ تا پایان سال […]

    روزانه ۷ هزار تن مرغ در کشور توزیع می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز نداریم.

    به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، علی رغم افزایش هزینه های تولید در سایه نبود نظارت ها، اما قیمت مرغ تا پایان سال به سبب شرایط مساعد جوجه ریزی نوسانی ندارد.

    بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو مرغ ۲۹ تا ۳۲ هزار تومان، ران مرغ ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان، فیله مرغ ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان و سینه ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

    مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی می گوید: ماه هاست که تولیدکنندگان جوجه یکروزه گرانفروشی می کنند، کمااینکه هم اکنون قیمت هر قطعه جوجه به ۱۰ هزار تومان رسیده که این امر بواسطه افزایش هزینه های تولید منجر به زیان مرغداران شده است.

    بنابر آمار سامانه سماصط  بیش از ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در بهمن صورت گرفته که براین اساس ۲۳۰ هزار تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *