×
×

ستاد تنظیم بازار قیمت‌های جدید لبنیات را اعلام کرد+جدول

  • کد نوشته: 3848
  • ۱۹ آذر ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد امروز ستاد تنظیم بازار قیمت‌های جدید لبنیات را ابلاغ کرده است و قرار است از این به بعد روی انواع لبنیات قیمت‌های جدید درج شود. رضا باکری گفت: قیمت‌های جدید به این شکل است، شیر بطری کم‌چرب ۴ هزار و ۱۰۰ […]

  • رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد امروز ستاد تنظیم بازار قیمت‌های جدید لبنیات را ابلاغ کرده است و قرار است از این به بعد روی انواع لبنیات قیمت‌های جدید درج شود.

    رضا باکری گفت: قیمت‌های جدید به این شکل است، شیر بطری کم‌چرب ۴ هزار و ۱۰۰ تومان،‌شیر بطری نیم‌چرب ۲ درصد ۴ هزار و ۲۵۰ تومان، شیر بطری پرچرب ۳ درصد ۴ هزار و ۴۵۰ تومان و شیر کامل ۳.۵ درصد ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شیر نایلونی ۹۰۰ گرم کم‌چرب ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و پنیر ۴۰۰ گرمی یو اف ۶ هزار و ۹۰۰ تومان، ماست دبه‌ای پرچرب ۱۱۷۰۰ تومان، ماست ۹۰۰ گرمی کم چرب ۴۳۵۰ تومان، ماست۹۰۰ گرمی پرچرب ۴۷۵۰ تومان است.

    قیمت‌های جدید ستاد تنظیم بازار
    انواع لبنیات قیمت (تومان)
    شیر بطری کم چرب ۴۱۰۰
    شیر بطری نیم چرب(چربی ۲ درصد) ۴۲۵۰
    شیر بطری پرچرب (چربی۳ درصد) ۴۵۰۰
    شیر نایلونی ۹۰۰ گرم کم چرب ۲۶۰۰
    پنیر ۴۰۰ گرمی یو اف ۶۹۰۰
    ماست دبه‌ای پرچرب ۱۱۷۰۰
    ماست ۹۰۰ گرمی کم چرب ۴۳۵۰
    ماست ۹۰۰ گرمی پرچرب ۴۷۵۰

    دبیر انجمن صنایع لبنی گفت:‌ این قیمت‌ها حدود ۷ تا ۱۱ درصد کمتر از قیمتی است که پیش از این انجمن صنایع لبنی توسط آنالیز قیمت‌ها به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد داده بود.

    وی اضافه کرد: به محض اینکه ابلاغیه ستاد تنظیم بازار به طور رسمی به انجمن صنایع لبنی واصل شود، از همان روز دستور درج قیمت‌های جدید روی انواع لبنیات صادر خواهد شد و کارخانه‌های لبنی موظف هستند این قیمت‌ها را رعایت کنند.

    به گزارش خبرنگار فارس، قیمت‌های جدید لبنیات با قیمت‌هایی که اکنون در بازار وجود دارد تفاوت چندانی ندارد.

    باکری در پاسخ به این سؤال که قیمت‌های اعلامی با قیمت‌های فعلی بازار تفاوت معنی‌داری ندارد، گفت: من از اینکه کارخانه های مختلف به چه قیمتی محصولات لبنی را ارائه می‌کردند اطلاعی ندارم اما مبنای ما از این به بعد قیمت های جدید ستاد تنظیم بازار خواهد بود.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *