×
×

سرانه مصرف قزل آلا ۱.۴ کیلو

  • کد نوشته: 479083
  • ۱۹ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با اصلاح نظام یارانه حداکثر قیمت هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی ۶۶ هزار تومان است. به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان ، آرش نبی زاده گفت: با اصلاح نظام یارانه و واقعی شدن قیمت مرغ پیش بینی می شود که […]

    سرانه مصرف قزل آلا ۱.۴ کیلو
  • مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با اصلاح نظام یارانه حداکثر قیمت هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی ۶۶ هزار تومان است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان ، آرش نبی زاده گفت: با اصلاح نظام یارانه و واقعی شدن قیمت مرغ پیش بینی می شود که قیمت ماهی به نرخ منطقی خود برسد.

    او قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا سرمزرعه را ۵۸ هزار تومان و در عمده فروشی ها را ۶۳ تا ۶۶ هزار تومان اعلام کرد.

    نبی زاده می گوید، با اصلاح نظام یارانه و افزایش قیمت خوراک و نهاده های دامی و تاثیر گذاری بر بازار قزل آلا پیش بینی می شود که سرانه مصرف کاهش یابد.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با توجه به جنگ روسیه و اوکراین، تقاضای چندانی در بازارهای خارجی وجود ندارد و پیش بینی می شود که صادرات جهشی نداشته باشد.

    با توجه به شرایط خشکسالی و کم آبی پارسال، تولید قزل آلا با اُفت ۲۰ هزار تنی به ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تن رسیده که امسال هم تولید در همین محدوده پیش بینی می شود.

    بنابر آمار اعلامی اتحادیه ماهیان سردآبی، سرانه مصرف قزل آلا ۱.۴ کیلوست که با اصلاح نظام یارانه سرانه مصرف به کمتر از این رقم خواهد رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *