×
×

سقف قیمت ۱۴ فرآورده‌ لبنی تعیین شد

  • کد نوشته: 5982
  • ۲۹ مهر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رستمی در ادامه افزود: بر این اساس و با توجه به دریافت اطلاعاتی مبنی بر افزایش قیمت شیر خام به ویژه از سوی واحدهای دامداری صنعتی، پیگیری لازم در خصوص رعایت سقف قیمت‌های مصوب انجام گرفته است. او اضافه کرد: همچنین پرونده تخلف […]

    سقف قیمت ۱۴ فرآورده‌ لبنی تعیین شد
  • به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رستمی در ادامه افزود: بر این اساس و با توجه به دریافت اطلاعاتی مبنی بر افزایش قیمت شیر خام به ویژه از سوی واحدهای دامداری صنعتی، پیگیری لازم در خصوص رعایت سقف قیمت‌های مصوب انجام گرفته است.

    او اضافه کرد: همچنین پرونده تخلف برای واحدهایی که از مصوبات قانونی تمکین نکرده اند تشکیل و به مراجع تعزیری ارسال و این موضوع با جدیت ادامه خواهد داشت که در این خصوص مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

    مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه شیر خام در فهرست اقلام اولویت‌دار بازرسی قرار گرفته است، تصریح کرد: همچنین گزارش‌هایی مبنی بر افزایش قیمت برخی محصولات لبنی توسط چند واحد تولیدی، دریافت شده که در این زمینه نیز پرونده تخلف برای واحدهایی که از مصوبات قانونی تمکین نکرده‌اند، تشکیل و به مراجع تعزیری ارسال شده است.

    ایسنا

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *