×
×

سلامت محصولات کشاورزی ایران را به روس ها اثبات کردیم

  • کد نوشته: 477345
  • ۱۱ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • محمد مهدی برومندی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره از سرگیری صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه گفت: در سفری که ما به روسیه داشتیم با نهاد نظارت بر حقوق شهروندان و رفاه بشر این کشور جلسه‌ای را برگزار کردیم که در این جلسه تمام اسناد و مدارک مربوط به سلامت محصولات کشاورزی ایران به روس‌ها ارائه شد […]

    سلامت محصولات کشاورزی ایران را به روس ها اثبات کردیم
  • محمد مهدی برومندی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره از سرگیری صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه گفت: در سفری که ما به روسیه داشتیم با نهاد نظارت بر حقوق شهروندان و رفاه بشر این کشور جلسه‌ای را برگزار کردیم که در این جلسه تمام اسناد و مدارک مربوط به سلامت محصولات کشاورزی ایران به روس‌ها ارائه شد و ما اثبات کردیم سموم مورد استفاده در کشور ما مورد تأیید اتحادیه اروپاست و محصولات ایرانی کاملاً سالم هستند.

    وی اضافه کرد: به دنبال این سفر یک جلسه و بیناری نیز با طرف روسی برگزار شد که درباره همین مباحث مجدداً بحث کردیم و قرار بر این شد که روس‌ها از واحدهای تولیدی ایران بازدید کنند.

    برومندی با اشاره به جلسه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با سفیر روسیه عنوان کرد: به دنبال این جلسات روس‌ها اعلام کردند آماده بازدید از مراکز تولیدی ایران هستند و ما نیز مقدمات کار را فراهم کردیم و منتظر هستیم این سفر انجام شود. طرف روس ابتدا اعلام کرد که اوایل اسفند ماه را برای انجام این سفر در نظر دارد اما اصرار ما این بود که این بازدید در بهمن ماه انجام شود و طی چند روز آینده مشخص خواهد شد زمان نهایی این بازدید چه چه وقتی خواهد بود؟

    وی با اشاره به اینکه تمام مراکز تولید، بسته بندی و آزمایشگاه‌ها برای بازدید هیأت روسی کاملاً آماده است، گفت: ایران ۱۳۵ میلیون تن محصول تولید می‌کند که فقط ۸ میلیون تن آن صادر می‌شود بنابراین برای ما سلامت محصولات تولیدی بیش از هر کس دیگری اهمیت دارد.

    برومندی با بیان اینکه بعد از سفر هیأت روسی به ایران و بازدید آنها از مراکز تولید، صادرات فلفل دلمه از سر گرفته می‌شود، اظهار امیدواری کرد: این سفر هر چه زودتر انجام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *