×
×

شکر ۳۴۰۰ تومانی به بازار آمد

  • کد نوشته: 4803
  • ۱۸ اردیبهشت ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با عرضه شکر تنظیم بازاری، قیمت شکر در برخی فروشگاه‌ها به کیلویی ۳۴۰۰ تومان عرضه می‌شود . مشاهدات خبرنگار فارس حاکی است، برای گرفتن شکر تنظیم بازاری که برای هر نفر ۳ کیلوگرم داده می‌شود و در برخی فروشگاه‌ها مانند شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود صف‌های حدود […]

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با عرضه شکر تنظیم بازاری، قیمت شکر در برخی فروشگاه‌ها به کیلویی ۳۴۰۰ تومان عرضه می‌شود .

    مشاهدات خبرنگار فارس حاکی است، برای گرفتن شکر تنظیم بازاری که برای هر نفر ۳ کیلوگرم داده می‌شود و در برخی فروشگاه‌ها مانند شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود صف‌های حدود ۲۰ نفره بسته می‌شود.

    مشاهدات خبرنگار فارس از یکی از این فروشگاه‌ها در منطقه ۱۹ تهران حمایت از این دارد که سهمیه‌های ۲ تن برای توزیع هر نفر سه کیلوگرم اختصاص یافته و حدود ۲۰ نفر جلو این مغازه‌ها صف بسته می‌شود که برای گرفتن ۳ کیلو گرم شکر حدود نیم ساعت زمان می‌برد.

    یکی از فروشندگان فروشگاه تعاونی به خبرنگار فارس، گفت: تخصیص شکر تنظیم بازاری به فروشگاه‌ها آغاز شده و قول داده‌اند که روزانه این سهمیه‌ها را اختصاص دهند. با توزیع این شکر قیمت بازار شکسته می‌شود.

    روز گذشته دبیر انجمن صنایع قند و شکر به خبرنگار فارس گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن شکر تا آخر شهریور به بازار کشور تزریق می‌شود که بخشی از ‌آن تولید داخل است و بخش زیاد آن واردات خواهد شد.

    وی اضافه کرد: از آنجایی که واردکنندگان تعهد محضری می‌دهند که قیمت شکر وارداتی را به کیلویی ۳۴۰۰ تومان عرضه کنند، قیمت شکر طی چند روز آینده متعادل خواهد شد و باید به همان قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برگردد.

    مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی هم روز گذشته گفت: در سه روز گذشته بیش از ۲۰ هزار تن با قیمت مصوب ۳۴۰۰ تومان به بازار عرضه شده و فروش آن در میادین و فروشگاه‌های منتخب آغاز شده است.

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت هم با بیان اینکه از روز اول ماه رمضان شکر تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود، گفت: تا کنون ۱۵۰ تن شکر تنظیم بازاری تحویل میادین میوه و تره‌بار شده است.

    یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت استان تهران هم قول داده بود که طی روزهای آتی بازار شکر متعادل شود.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *