×
×

ضدعفونی‌کننده‌های نانویی برای صنعت دام و طیور با قابلیت دفع انواع آلاینده‌ها

  • کد نوشته: 8835
  • ۳ تیر ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • یکی از شرکت‌های فناور با استفاده از فناوری‌نانو، ضدعفونی کننده سطوح محوطه نگهداری دام و طیور را تولید و با نام‌های تجاری نانونیپ WD، نانونیپ LD و نانونیپ HD به بازار عرضه کرده است. ضد عفونی‌کننده بسیار قوی این شرکت (نانونیپ HD) به واسطه‌ داشتن میزان بسیار بالای نانو ذرات نقره توانایی از بین بردن […]

    ضدعفونی‌کننده‌های نانویی برای صنعت دام و طیور با قابلیت دفع انواع آلاینده‌ها
  • یکی از شرکت‌های فناور با استفاده از فناوری‌نانو، ضدعفونی کننده سطوح محوطه نگهداری دام و طیور را تولید و با نام‌های تجاری نانونیپ WD، نانونیپ LD و نانونیپ HD به بازار عرضه کرده است.

    ضد عفونی‌کننده بسیار قوی این شرکت (نانونیپ HD) به واسطه‌ داشتن میزان بسیار بالای نانو ذرات نقره توانایی از بین بردن میکروارگانیسم‌های مختلف را دارد. این محصول در مناطقی که از لحاظ آلودگی در شرایط بسیار حاد قرار دارند و عاری بودن از هر نوع آلودگی میکروبی بسیار برای آنها حائز اهمیت است، قابل استفاده بوده و می‌توان آن را حتی در بیمارستان‌ها، اتاق عمل، مزارع پرورش دام و طیور و کشتارگاه‌ها استفاده کرد.

    این محصول با غلظت ۰٫۵ درصد به میزان ۱۰۰ سی سی به ازای هر متر مربع از سطح اسپری می‌شود. همچنین به منظور کاهش بار آلودگی هوا در مزارع پرورش طیور، یک لیتر از محلول رقیق‌سازی شده ۰٫۵ درصد این محصول در ۱۰۰ متر مکعب از فضا اسپری می‌شود. به منظور تسهیل در اجرا می‌توان از سیستم‌های مه‌پاش نیز استفاده کرد.

    ضدعفونی‌کننده عمومی (نانونیپ LD) به منظور ضد عفونی کردن سطوح، وسایل، تجهیزات، بستر و پوشال، محوطه، کامیون‌ها، حوضچه‌های ورودی و غیره و در مناطقی که بار میکروبی بالایی ندارند، با غلظت یک درصد (۱ لیتر در ۹۹ لیتر آب) و در صورت آلودگی شدید با غلظت ۲ درصد (۲ لیتر در ۹۸ لیتر آب) مورد استفاده قرار می‌گیرد. نانونیپ WD می‌تواند به واسطه داشتن اثر کاتالیزوری اقدام به از بین بردن زیست‌فیلم‌ها از محیط کند.

    این شرکت همچنین در راستای ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه فناوری نانو با اعتقاد به اهمیت تحقیقات و لزوم توسعه اقدام به راه‌اندازی بخش تحقیق و توسعه (R&D) کرده است. این شرکت با تولید نانو ذرات نقره با برند تجاری نانونیپ فعالیت خود را گسترش داده و به طور مستمر در عرصه صنعت نانوی کشور و همچنین حوزه بهداشت با بهره‌گیری از کارشناسان مختلفی در زمینه دامپزشکی، کشاورزی، پزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی، نساجی و غیره در شرکت و همچنین همکاری و مشاوره اساتید برجسته دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی همواره تلاش کرده با ارائه محصولات جدید و با کیفیت و همچنین با قابلیت‌های متفاوت، در جهت توسعه فناوری‌نانو گام بردارد.

    ایسنا

    سرویس خبری : دام ،طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *