×
×

عرضه مرغ کمتر از نرخ مصوب در اکثر استان‌ها

  • کد نوشته: 478251
  • ۲۰ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حبیب اسداله نژاد گفت: در شرایط کنونی مرغداران در بسیاری از استان ها امکان فروش ندارند یا مرغ تولیدی را کمتر از نرخ مصوب عرضه می کنند. با توجه به مازاد تولید از پشتیبانی امور دام تقاضا داریم که نسبت […]

    عرضه مرغ کمتر از نرخ مصوب در اکثر استان‌ها
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حبیب اسداله نژاد گفت: در شرایط کنونی مرغداران در بسیاری از استان ها امکان فروش ندارند یا مرغ تولیدی را کمتر از نرخ مصوب عرضه می کنند. با توجه به مازاد تولید از پشتیبانی امور دام تقاضا داریم که نسبت به جمع آوری مرغ مازاد و تسریع در بارگیری نهاده دامی اقدام کنند تا مرغداران مجبور به عرضه کمتر از نرخ مصوب نباشند.

    اسداله نژاد می گوید: عرضه مرغ با نرخ های بالا در خرده فروشی ها ناشی از سودجویی مغازه داران و ضعف در نظارت هاست که مسئولان باید پاسخگو باشند.

    بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۳۰ هزار تا ۳۷ هزار تومان، ران مرغ ۲۹ هزار تا ۳۵ هزارتومان، سینه ۶۰ هزار تا ۶۵ هزار تومان و فیله مرغ  ۷۰ هزار تومان است.

    مسئولان اتحادیه و تشکل های مرغداران اذعان می کند که به رغم آنکه اکثر مرغداران زمان تحویل مرغ هایشان رسیده، اما خریداری در بازار نیست. این درحالی است که مرغ منجمد وارد بازار شده و همین امر تقاضا برای خرید مرغ گرم را کاهش داده است.

    فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از توزیع مرغ با قیمت هر کیلو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا پایان ماه رمضان ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *