×
×

فروش اینترنتی تخم مرغ و برنج در اهواز آغاز شد

  • کد نوشته: 477265
  • ۶ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، محمد نژاد زاده سه شنبه شب در گفتگویی با صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: در راستای مقابله با دلالی در عرضه محصولات کالاهای اساسی، عرضه مستقیم کالا توسط برنامه‌های کمک نوآور (استارتاپ) در استان انجام می‌شود. نژاد زاده افزود: سامانه بازرگام […]

    فروش اینترنتی تخم مرغ و برنج در اهواز آغاز شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، محمد نژاد زاده سه شنبه شب در گفتگویی با صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: در راستای مقابله با دلالی در عرضه محصولات کالاهای اساسی، عرضه مستقیم کالا توسط برنامه‌های کمک نوآور (استارتاپ) در استان انجام می‌شود.

    نژاد زاده افزود: سامانه بازرگام به عنوان نخستین کمک نوآور (استارتاپ) در استان خوزستان عرضه تخم مرغ و برنج را در آغاز کرده و این محصولات را براساس نرخ مصوب در منزل به دست مصرف کنندگان می‌رساندند.

    وی ادامه داد: همچنین از روز چهارشنبه نیز در شهرستان اهواز عرضه برنج دانه بلند هندی نیز در سامانه بازرگام انجام خواهد شد.

    مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: همچنین برنامه کاربردی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به زودی فروش اینترنتی خود در استان را آغاز می‌کند.

    نژاد زاده همچنین از فروش برنج هندی با قیمت مصوب هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در جهت تنظیم بازار محصول برنج در استان خبر داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *