×
×

قالیباف: مجلس علت بازگشت محصولات کشاورزی به کشور را بررسی می‌کند

  • کد نوشته: 476845
  • ۸ دی ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، محسن علیزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی،گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند که باید درآمدهای غیرنفتی در دستور کار قرار گیرد. وی بیان کرد: توجه به بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و […]

    قالیباف: مجلس علت بازگشت محصولات کشاورزی به کشور را بررسی می‌کند
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، محسن علیزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی،گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند که باید درآمدهای غیرنفتی در دستور کار قرار گیرد.

    وی بیان کرد: توجه به بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و یکی از راه های دستیابی به درآمد پایدار غیرنفتی صادرات محصولات کشاورزی است و این مساله منجر به کسب درآمد ارزی می شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی روزهای گذشته برخی از محصولات کشاورزی صادر شده ایران به کشورهای همسایه بازگشت داده شده اند چرا که استانداردهای لازم در تولید این محصولات کشاورزی مورد توجه قرار نگرفته بود.

    علیزاده ادامه داد: در برخی از سازمان های ذیل وزارت جهاد کشاورزی از جمله سازمان حفظ نباتات مدیرانی هستند که رانت خواری و ویژه خواری می کنند. این در حالی است که دولت انقلابی وعده داده بود با رانت خواران و ویژه خواران برخورد کند و وزیر جهاد کشاورزی باید به مجلس بیاید و در این باره توضیح دهد و علاوه بر این ما از وزیر جهاد کشاورزی درباره اتفاقی که درباره صادرات محصولات کشاورزی بی کیفیت به کشورهای همسایه رخ داده است، توضیح می خواهیم.

    وی بیان کرد: مافیای زیادی در کشور وجود دارند که به سلامت مردم فکر نمی کنند و سموم وارد می کنند که وزارت جهاد کشاورزی در نظارت بر محصولات و برخورد با این مافیا کم کاری کرده است.

    محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده مجلس، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دو بار در این باره جلسه برگزار و این موضوع را پیگیری کرده است.

    رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در روزهای سه شنبه جلسات نظارتی خود را برگزار می کند که سه شنبه دو هفته دیگر این موضوع در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و علت بازگشت محصولات کشاورزی به کشور را رسیدگی خواهیم کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *