×
×

قیمت رب گوجه‌فرنگی عمده‌فروشی پایین آمد

  • کد نوشته: 5478
  • ۱۱ شهریور ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • محمد آقاطاهر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بازار بنکداری مواد غذایی در ماه محرم گفت: از هفته‌های گذشته اتحادیه و دولت در راستای تامین نیاز بازار برای هیات‌ها و خانواده‌ها، محصولاتی را در نظر گرفته بودند و خوشبختانه در شرایط فعلی بازار مواد غذایی با کمبود مواجه نیست. رییس اتحادیه بنکداران مواد […]

  • محمد آقاطاهر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بازار بنکداری مواد غذایی در ماه محرم گفت: از هفته‌های گذشته اتحادیه و دولت در راستای تامین نیاز بازار برای هیات‌ها و خانواده‌ها، محصولاتی را در نظر گرفته بودند و خوشبختانه در شرایط فعلی بازار مواد غذایی با کمبود مواجه نیست.

    رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: در چند وقت اخیر تنها قیمت برنج و برخی اقلام و حبوبات روند صعودی به خود گرفته که این موضوع همراه با کاهش عرضه نبوده است و در این زمینه می‌توان گفت از حدود ۲۵ روز گذشته قیمت برنج ایرانی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش و برنج هندی با افزایش قیمت جزیی همراه شده است.

    وی با اشاره به برنامه‌های دولت برای تامین نیاز هیات‌ها در ماه محرم، خاطرنشان کرد: از امروز عرضه دولتی شکر برای هیات‌ها آغاز خواهد شد و از سوی دیگر برنامه‌هایی برای عرضه برنج هندی، گوشت و روغن از سوی دولت و سازمان‌های مرتبط اعلام شده بود.

    آقاطاهر تاکید کرد: قیمت رب گوجه‌فرنگی در واحدهای عمده‌فروشی کاهش یافته است، اما قیمت نهایی برای مصرف‌کننده با کاهش همراه نبوده و تا زمانی که قیمت مصرف‌کننده کاهش نیابد، نمی‌توان مدعی کاهش قیمت رب گوجه‌فرنگی در بازار شد.

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *