×
×

قیمت شیر خام کیلویی ۲ هزار تومان تصویب شد

  • کد نوشته: 3644
  • ۲۷ آبان ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • علیرضا عزیزاللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،  از تصویب قیمت شیر خام در کارگروه ستاد تنظیم بازار خبر داد  و گفت:‌در این کارگروه مصوب شد که هر یک کیلوگرم شیر خام با ۳.۲ درصد چربی در دامداری از دامداران خریدای شود. مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت:‌ مبنای قیمت گذاری از سوی سازمان حمایت […]

  • علیرضا عزیزاللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،  از تصویب قیمت شیر خام در کارگروه ستاد تنظیم بازار خبر داد  و گفت:‌در این کارگروه مصوب شد که هر یک کیلوگرم شیر خام با ۳.۲ درصد چربی در دامداری از دامداران خریدای شود.

    مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت:‌ مبنای قیمت گذاری از سوی سازمان حمایت ازر مصرف کنندگان و تولید کنند‌گان بر مبنای جدید شیرم خام خواهد بود.

    عزیزاللهی با بیان اینکه کارخانه‌های لبنی پیش از این قیمت شیر را افزایش داده بودند،‌گفت:‌قیمت جدید شیر خام باعث نخواهد شد کارخانه‌های لبنی دوباره  قیمت را افزایش دهند.

    به گفته وی این کارگروه هنوز درباره قیمت به ازای افزایش یک دهم درصد چربی تصمیم نگرفته است. پیش از این نمایندگان صنایع لبنی اعلام کردند که شیر خانم دامداران  با قیمت کیلویی ۲ هزار تا ۲۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

    خبرگزاری فارس

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *