×
×

قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان تغییر نمی کند

  • کد نوشته: 478389
  • ۲۹ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بنی طبا گفت: لبنیات به قیمت اسفند سال گذشته عرضه می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز قیمت لبنیات تغییری نخواهد داشت. سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت اقلام ضروری سبد کالای خانوار تغییر نکرده، فقط یکی دو برند […]

    قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان تغییر نمی کند
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بنی طبا گفت: لبنیات به قیمت اسفند سال گذشته عرضه می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز قیمت لبنیات تغییری نخواهد داشت.

    سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت اقلام ضروری سبد کالای خانوار تغییر نکرده، فقط یکی دو برند افزایش هزار تومانی قیمت داشتند که با تذکر وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنایع لبنی به قیمت قبل برگشتند. به طور کلی روند کنترل قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

    او می‌گوید: تعیین قیمت فرآورده‌های لبنی بسته به نرخ شیر خام است و در صورتی که قیمت این محصول افزایش زیادی نداشته باشد، میزان تغییر قیمت زیادی نخواهد بود، در رابطه با اصلاح قیمت ها تصمیماتی اتخاذ می‌شود که این افزایش قیمت تقصیر دولت و فرد نیست و این به تورم باز می‌گردد، به نظر من باید سیاست‌هایی اتخاد شود تا از دهک‌های پایین حمایت شود.

    اخیرا تعدادی از تولیدکنندگان محصولات لبنی اقدام به افزایش مجدد نرخ کردند، اما دولت طی اقدامی کارخانجاتی را که خودسرانه قیمت فراورده‌های لبنی را افزایش داده بودند مجبور کرد تا محصولات را با قیمت‌های قبلی عرضه کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *