×
×

ماه رمضان امسال کم‌تر زولبیا و بامیه خریداری شد

  • کد نوشته: 8293
  • ۲۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • علی بهرمند رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران و نایب رئیس کمیسیون نرخ گذاری اتاق اصناف در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مصرف زولبیا و بامیه در ماه رمضان شدت می گیرد، گفت: زولبیا و بامیه جزو یکی از پرمصرف ترین خوراکی‌ها در ماه رمضان است اما  شیوع ویروس […]

    ماه رمضان امسال کم‌تر زولبیا و بامیه خریداری شد
  • علی بهرمند رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران و نایب رئیس کمیسیون نرخ گذاری اتاق اصناف در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مصرف زولبیا و بامیه در ماه رمضان شدت می گیرد، گفت: زولبیا و بامیه جزو یکی از پرمصرف ترین خوراکی‌ها در ماه رمضان است اما  شیوع ویروس کرونا منجر شده است تا امسال مصرف این خوراکی به شدت کاهش پیدا کند.

    رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته، گفت: به دلیل اینکه محصولات از جمله آرد را با نرخ آزاد خریداری می کنیم، قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته کمی افزایش یافت.


    او بیان کرد: شیرینی فروشان هم اکنون فعال هستند اما میزان فروش آنها نسبت به سال گذشته به یک سوم رسیده است.

    رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران در خصوص فروش زولبیا به صورت غیر بهداشتی، تشریح کرد: تعداد واحدهای زیر زمینی که زولبیا و بامیه تولید می کنند زیاد است و فعالیت این واحدها در ماه رمضان، بیشتر از پیش می شود. این واحدها به دلیل قیمت کمتر نسبت به قنادی ها توانسته اند مردم را جذب کنند و  عوارض غیر بهداشتی را رقم  بزنند.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *