×
×

محموله گوشت قرمز وارداتی بارگیری می‌شود

  • کد نوشته: 481248
  • ۲۸ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، ایوب فصاحت  گفت: در طول یکی دوهفته اخیر گوشت قرمز گوسفندی و گوساله با ۲۰ درصد افزایش قیمت روبرو شد که همین امر ضرورت تزریق گوشت قرمز را فراهم کرد. به گفته  مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار، […]

    محموله گوشت قرمز وارداتی بارگیری می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، ایوب فصاحت  گفت: در طول یکی دوهفته اخیر گوشت قرمز گوسفندی و گوساله با ۲۰ درصد افزایش قیمت روبرو شد که همین امر ضرورت تزریق گوشت قرمز را فراهم کرد.

    به گفته  مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار، براساس آخرین صحبت‌های وزارت جهاد کشاورزی به دلیل برودت هوا و سرمای کشور ما و کشور‌های اطراف تاخیر در بارگیری  به وجود آمد، اما امروز بارگیری انجام می‌شود و قول دادند که فردا این گوشت در میادین وارد شد، اما باتوجه به برودت هوا و سرما ممکن تاخیر در بارگیری و حمل ونقل ایجاد شود و این موضوع دچار تغییرات شود.

    او می‌گوید:طی دو تا سه روز آینده  اولین محموله گوشت وارد میادین میوه وتره بار می‌شود و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی قول داده اند که اولین محموله در میادین عرضه شود و بلافاصله بعد از عرضه فروش گوشت قرمز با نرخ اعلام شده انجام می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *