×
×

مشکلی در صادرات محصولات طیور نداریم

  • کد نوشته: 481022
  • ۱۲ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، سیدمحمد آقا میری گفت: تاکنون گزارشی از شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان در مراکز پرورش طیور نداشتیم که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد. به گفته او، با توجه به آنکه عامل بیماری آنفلوانزا حاد پرندگان، پرنده مهاجر است؛ […]

    مشکلی در صادرات محصولات طیور نداریم
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، سیدمحمد آقا میری گفت: تاکنون گزارشی از شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان در مراکز پرورش طیور نداشتیم که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد.

    به گفته او، با توجه به آنکه عامل بیماری آنفلوانزا حاد پرندگان، پرنده مهاجر است؛ بنابراین منکر بیماری نیستیم و همواره این احتمال وجود دارد که فردا هم واحدهای مرغداری درگیر این بیماری شوند.

    آقامیری می گوید: امسال با سال های قبل تفاوتی وجود دارد چرا که ستاد آنفلوانزا به طور هفتگی با حساسیت ویژه بر واحدهای مرغداری نظارت دارد و همواره پایش ها در سطح استان و شهرستان ادامه دارد.

    رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: با توجه به آنکه گزارشی از شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان نداشتیم، در خصوص صادرات محصولات طیور به عراق و افغانستان مشکلی نداریم.

    معاون وزیر جهاد با بیان اینکه محدودیتی در صادرات مرغ زنده نداریم، گفت: سازمان دامپزشکی با اقتدار از صادرکنندگان دفاع می کند و هرگونه مشکلی که سد راه صادرکنندگان باشد، در کوتاه ترین زمان رفع می کنیم. 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *