×
×

مقایسه قیمت برخی اقلام خوراکی در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷+ جدول

  • کد نوشته: 7985
  • ۱۲ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در حالیکه قیمت برخی اقلام خوراکی از قبیل انواع برنج ، شکر سفید در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷ افزایشی بوده، قیمت برخی اقلام دیگر از قبیل گوشت گوساله، گوشت گوسفندی و گوشت مرغ از در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷ کاهشی بوده است. این گزارش می‌افزاید: […]

    مقایسه قیمت برخی اقلام خوراکی در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷+ جدول
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در حالیکه قیمت برخی اقلام خوراکی از قبیل انواع برنج ، شکر سفید در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷ افزایشی بوده، قیمت برخی اقلام دیگر از قبیل گوشت گوساله، گوشت گوسفندی و گوشت مرغ از در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷ کاهشی بوده است.

    این گزارش می‌افزاید: قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی باسماتی درجه یک که در اسفند ۱۳۹۷ به مبلغ ۱۱۰۷۳۲ ریال بوده در اسفند ۹۸ با ۴ درصد افزایش به ۱۱۵۱۸۲ ریال رسیده است.

    همچنین قیمت هر کیلوگرم برنج طارم اعلا از ۱۶۲۲۲۱ سال ۱۳۹۷ با ۴۴.۵ درصد افزایش به هر کیلوگرم ۲۳۴۴۰۹ ریال رسیده است.

    گفتنی است ، قیمت هر کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷ به میزان ۴۲.۱ درصد افزایش داشته است.
    قیمت هر کیلوگرم شکر سفید هم از ۵۳۶۲۹ ریال در اسفند ۹۷ با ۱۳.۸ درصد افزایش  به ۶۱۰۴۷ ریال در اسفند ۹۸ رسید.همچنین تغییرات قیمت گوشت گوساله و گوشت گوسفندی نیز هرکدام به ترتیب در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند ۹۷ در مجموع  منفی ۹ درصد و منفی ۲.۴ درصد کاهش داشته است.

    این گزارش می افزاید: قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه که در اسفند ۹۷ به مبلغ ۱۴۵۷۹۰ ریال بوده با کاهش منفی ۱۲.۶ درصد کاهش به ۱۲۷۳۵۹ ریال در اسفند ۹۸ رسید.

    گفتنی است قیمت هر کیلوگرم مرغ در بهمن ۹۸ که مبلغ ۱۲۵۱۲۱ ریال بوده با افزایش ۱.۸ درصدی به مبلغ ۱۲۷۳۵۹ ریال در اسفند ۹۸ رسیده است.

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری: صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *