×
×

ممنوعیت واردات برنج برداشته شد

  • کد نوشته: 481133
  • ۲۱ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، آبنار گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز علاوه عرضه دام‌های مازاد موغیر مولد به شرکت ‍پشتیبانی مور دام هم اعلام کرده ایم که نسبت به عرضه گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی در تمامی قصابی‌ها و غرفه‌های میوه و […]

    ممنوعیت واردات برنج برداشته شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، آبنار گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز علاوه عرضه دام‌های مازاد موغیر مولد به شرکت ‍پشتیبانی مور دام هم اعلام کرده ایم که نسبت به عرضه گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی در تمامی قصابی‌ها و غرفه‌های میوه و تره بار اقدام کنند و از لحاظ اشباع گوشت منجمد هیچ مشکلی وجود ندارد.

    به گفته مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی، برای گوشت قرمز گرم هم طبق توافقاتی که با تشکل‌ها انجام شده نسبت به واردات گوشت گرم ظرف اواسط هفته آینده اقدام خواهد شد و در هفته آینده گوشت قرمز گرم وارداتی با کیفیت زیر ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

    او می‌گوید: تمهیدات کار و ثبت سفارش انجام شده و کار‌های اولیه در کشور مبدا صورت گرفته و اواسط هفته آینده گوشت شقه‌ای زیر ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود و در صورت عرضه گوشت گوسفندی با قیمت ۲۶۵ هزار تومان با فروشندگان برخورد خواهد شد.

    آبنار ادامه داد: گوشت قرمز گرم وارداتی با کیفیت و قابل رقابت باگوشت داخلی است و هیچ محدودیتی برای عرضه گوشت گرم وارداتی وجود ندارد و طبق تمهیداتی که صورت گرفته در تمامی میادین و غرفه‌ها عرضه خواهد شد.

    او درباره بازار برنج هم گفت: در راستای تامین برنج داخلی محدودیت واردات حذف شده است و ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ هزار تن ثبت سفارش انجام داده ایم و به شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرده ایم که عرضه نامحدودی برای برنج وجود ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *