×
×

نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده “غزر” + زمان تقسیم سود هر سهم

  • کد نوشته: 479669
  • ۲۹ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مجمع سالانه و فوق العاده زر ماکارون برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۶۵ ریال سود نقدی برای هر سهم توزیع شود. به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از روابط عمومی گروه زر، مجمع سالانه شرکت زر ماکارون صبح امروز با حضور اکثریت […]

    نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده “غزر” + زمان تقسیم سود هر سهم
  • مجمع سالانه و فوق العاده زر ماکارون برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۶۵ ریال سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

    به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از روابط عمومی گروه زر، مجمع سالانه شرکت زر ماکارون صبح امروز با حضور اکثریت سهامداران در محل کارخانه برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۶۲۸ ریال سود محقق شده ، هر سهم ۶۵ ریال بالغ بر ۱۰ درصد برای هر سهم توزیع و ما بقی به حساب سود انباشته منظور و پیشنهاد گردید از آن محل افزایش سرمایه انجام پذیرد و از ظرفیت موجود در بند (ف) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱و معافیت مالیاتی استفاده گردد.

    براین اساس، پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند از ۳۰ شهریور و سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نکرده اند از اول دی با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی انجام می شود.

    همچنین سود سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان های دارای کد سجام از ۳۰ شهریور و سود سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان های فاقد کد سجام از اول دی با ارائه مجوز فعالیت، درخواست کتبی، آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت می شود.

    • مجمع فوق العاده نیز با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، تصویب شد.
    • در پایان بازدید سهامداران از خطوط تولید کارخانه نیز انجام شد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *