×
×

نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳ – ۲۶ لغایت ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲برگزار می شود + اطلاعیه ثبت نام

  • کد نوشته: 481418
  • ۱۱ بهمن ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، ستاد برگزاری سی امین نمایشگاه ایران اگروفود با بیانه ای از آغاز ثبت نام در این نمایشگاه خبر داد: فراخوان، اعلام تعرفه ها و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳  به زودی آغاز خواهد گردید. از کلیه متقاضیان […]

    نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳ – ۲۶ لغایت ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲برگزار می شود + اطلاعیه ثبت نام
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، ستاد برگزاری سی امین نمایشگاه ایران اگروفود با بیانه ای از آغاز ثبت نام در این نمایشگاه خبر داد:

    فراخوان، اعلام تعرفه ها و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳  به زودی آغاز خواهد گردید. از کلیه متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه تقاضا می گردد تا درخواست اولیه  خود را با تکمیل فرم مربوطه به لینک زیر مراجعه کنید:

    برای ثبت نام و حضور در سایت برگزاری این نمایشگاه اینجا را کلیک کنید

    جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه، تا قبل از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اولیه برای انجام مراحل عضویت در سایت جانمائی اینترنتی و امکان اطلاع رسانی به ستاد برگزاری ارائه نمایند. لازم است تا متقاضیان مشارکت در بخش ریالی همزمان با ارسال فرم درخواست اولیه نسبت به ارائه مدارک زیر به ستاد برگزاری جهت بررسی لازم، تا قبل از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اولیه  اقدام نمایند :

     – پروانه بهره برداری-گواهی فعالیت صنعتی،کارت شناسائی کارگاه معتبر-  پروانه صنفی تولیدی

    – ثبت آرم تجاری محصولات

    – تائیدیه تولید براساس یکی از استانداردهای ملی و یا معتبر بین المللی

    – بروشور وکاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    به متقاضیانی که مدارک یاد شده را تا قبل از شروع ثبت نام اینترنتی به ستاد برگزاری ارائه ننموده و اخــــــذ تائیدیه ننمایند،  «کدکاربری و گذرواژه»  جهت امکان ورود به سایت و جانمائی اینترنتی، ارائه نخواهد گردید.  

    شایان ذکر است با توجه به تنوع گروههای کالائی، کثرت متقاضیان مشارکت وگستردگی نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳، بمنظور تسهیل و تسریع در امر جانمائی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرف و رزرو اولیه جهت شرکت کنندگان بخش ریالی متقاضی مشارکت در داخل سالن در این نمایشگاه نیز بصورت اینترنتی انجام خواهد شد.

    علاقمندان درصورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفنها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمایند.

    تلفن : ۸۸۰۵۹۴۵۷ – ۸۸۰۵۹۴۵۸ – ۸۸۰۵۹۴۵۹        فاکس : ۸۸۰۴۴۸۱۷

    پست الکترونیک palar.cv@gmail.com


    برای ثبت نام و حضور در سایت برگزاری این نمایشگاه اینجا را کلیک کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *