×
×

پهلوگیری کشتی ۹ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندر امام

  • کد نوشته: 479702
  • ۲ مرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل ۹ هزار تن روغن خام آفتابگردان در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: واردات روغن خام خوراکی با وجود مناقشه روسیه و اوکراین که از تولیدکنندگان عمده غلات و روغن در جهان هستند طبق برنامه ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه […]

    پهلوگیری کشتی ۹ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندر امام
  • مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل ۹ هزار تن روغن خام آفتابگردان در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: واردات روغن خام خوراکی با وجود مناقشه روسیه و اوکراین که از تولیدکنندگان عمده غلات و روغن در جهان هستند طبق برنامه ادامه خواهد داشت.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان در خصوص واردات روغن خام خوراکی به داخل کشور اظهار کرد: یک فروند کشتی حامل ۹ هزار تن روغن خام آفتابگردان وارد لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) شده است و پس از پهلوگیری کامل محموله آن تخلیه و بارگیری خواهد شد.

    وی افزود: این محموله روغن خام خوراکی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی سفارش و خریداری شده است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: این محموله پس از تخلیه به صورت یکسره به کارخانه‌های تصفیه روغن سراسر کشور ارسال خواهد شد.

    جهان نژادیان ادامه داد: در هفته‌های آینده چند محموله روغن خوراکی دیگر که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران سفارش و خریداری شده است به بندر امام خمینی(ره) خواهد رسید.

    وی افزود: علی رغم وجود مناقشات میان روسیه و اوکراین که از تولیدکنندگان عمده غلات و روغن در جهان هستند، واردات روغن خام خوراکی طبق برنامه ادامه خواهد داشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *