×
×

پیش‌بینی افزایش ۱۰۰ هزار تن تولید گوشت قرمز طی سه سال

  • کد نوشته: 4188
  • ۲ بهمن ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیر طاهری‌یگانه معاون رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور امروز در حاشیه بازدید از مجتمع تولیدی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر در منطقه ورامین گفت: اقدامات خوبی در حوزه دام سبک انجام شده و با واردات دام‌های پرتولید و انجام اقدامات اصلاحی و ژنتیکی تولید را می‌توانیم افزایش دهیم. وی […]

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیر طاهری‌یگانه معاون رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور امروز در حاشیه بازدید از مجتمع تولیدی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر در منطقه ورامین گفت: اقدامات خوبی در حوزه دام سبک انجام شده و با واردات دام‌های پرتولید و انجام اقدامات اصلاحی و ژنتیکی تولید را می‌توانیم افزایش دهیم.

    وی گفت: دو نژاد بز سانن و آلپاین را از فرانسه وارد کردیم که تولید شیر آنها ۹۰۰ تا هزار لیتر در سال است و هر راس دو بزغاله زایش دارد.

    معاون رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور ادامه داد:‌ تولیدات کشور باید به سمت صنعتی شدن برود و نقش مدیریت و اصلاح نژاد در افزایش تولید بسیار با اهمیت است.

    طاهری‌یگانه نژاد همچنین گفت:‌ ۶ نژاد گوسفند هم وارد شده که تولید گوشت آنها ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم بیشتر از نوع بومی است.

    وی پیش‌بینی کرد تا سال ۱۴۰۰ از محل پرورش این نوع دام‌های اصلاح شده ۴۰۰ هزار تن شیر و ۱۰۰ هزار تن گوشت به تولیدات کشور اضافه شود.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *