×
×

چرا کارخانه قند ۸۰ سال ورامین دچار مشکل شده است؟

  • کد نوشته: 4672
  • ۷ اردیبهشت ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار دارد که راهی به غیر از رونق تولید داخلی نداریم، اگر تولید رونق پیدا کند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیز برطرف می‌شود. نماینده دشت ورامین در مجلس گفت: بحران بیکاری در جامعه حاصل رکود اقتصادی […]

  • سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار دارد که راهی به غیر از رونق تولید داخلی نداریم، اگر تولید رونق پیدا کند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیز برطرف می‌شود.

    نماینده دشت ورامین در مجلس گفت: بحران بیکاری در جامعه حاصل رکود اقتصادی است، اگر این رکود برطرف بشود و رونق تولید داشته باشیم، جوانان ما بیکار نخواهد ماند.

    نقوی حسینی ادامه داد: امروزه مسئولان باید به گونه عمل بکنند که سرمایه‌های سرگردان و کارخانه‌های نیمه کاره و یا تعطیل شده به راه بیفتند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: امیدواریم دولت و مجلس و تمام نهادها دست به دست هم بدهند و برای تحقق شعار سال ۹۸ هر کاری که می‌توانند انجام بدهند.

    وی افزود: در منطقه دشت ورامین، کارخانجات زیادی ساخته شد، سرمایه‌های فراوانی جذب شد، مراکز تولیدی فراوانی راه اندازی شد، اما متأسفانه این کارخانجات تعطیل و یا نیمه تعطیل شدند.

    وی با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی در منطقه ورامین ادامه داد: اگر کارخانجات و مراکز تولیدی با سرمایه‌های زیاد به کار خود ادامه می‌دادند، امروزه باید شاهد رونق تولید بودیم اما متأسفانه اینگونه نیست و جوانان این دیار بیکار هستند.

    نقوی تصریح کرد: کارخانه قند ۸۰ ساله ورامین، همان کارخانه قندی که در کشور معروف بود، امروزه دچار مشکل شده است و دولت برای بهبود این مسئله کمک نمی‌کند. انتظار داریم که دولت برای رونق تولید بیشتر وقت بگذارد و موانع مراکز تولیدی را از سر راه بردارد.

    نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به ضرورت توجه مسئولان کشور به توانمندی‌های داخلی یادآور شد: نباید مسئولان کشور به بیرون نگاه کنند، چرا که دشمن به جز کینه‌توزی، برای ما هیچ کار دیگری انجام نخواهد داد.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *