×
×

چرا کشتار دام های مولد متوقف نشد/ کمبود علوفه و نهاده دامی

  • کد نوشته: 476077
  • ۳ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرهاد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشتار گسترده دام‌های مولد گفت: شرایط تولید بسیار نامطلوب است و دامداران قادر به تأمین نهاده‌های مورد نیاز خود نیستند به همین دلیل دام‌ها را به کشتارگاه می‌فرستند که دام‌های مولد نیز در میان آنها وجود دارد. وی با بیان اینکه در حوزه علوفه و نهاده‌های دامی […]

    چرا کشتار دام های مولد متوقف نشد/ کمبود علوفه و نهاده دامی
  • فرهاد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشتار گسترده دام‌های مولد گفت: شرایط تولید بسیار نامطلوب است و دامداران قادر به تأمین نهاده‌های مورد نیاز خود نیستند به همین دلیل دام‌ها را به کشتارگاه می‌فرستند که دام‌های مولد نیز در میان آنها وجود دارد.

    وی با بیان اینکه در حوزه علوفه و نهاده‌های دامی با کمبود مواجه هستیم، افزود: کسی هم به فکر نیست و علی رغم همه شعارها و وعده‌ها در مرحله اجرا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

    اکبری با بیان اینکه قرار بود صادرات دام زنده از کشور انجام شود و شرکت پشتیبانی امور دام، دام‌های پرواری را خریداری و کشتار کند، گفت: هیچ کدام از این وعده‌ها تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.

    این فعال بخش خصوصی با اشاره به اینکه نتایج این اتفاقات شش ماه آینده مشخص خواهد شد، افزود: با این روند ما در سال آینده با کمبود شدید در حوزه تولید شیر و گوشت مواجه خواهیم بود و آن زمان دیگر کسی قادر نیست کاری انجام دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *