×
×

چوب لای چرخ مان نگذارند/ برای توسعه نیازمند ۳۵ میلیارد تومان هستیم

  • کد نوشته: 7233
  • ۱۷ بهمن ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • حجت‌الاسلام سید صادق نجابت چهارشنبه ۱۶بهمن ماه در نشست با دانشجویان جنبش عدالت‌خواه و بسیج دانشجویی و رسانه‌های استان افزود: کیفیت آرد کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج بهتر از گذشته شده است. وی اظهارکرد: ناسالم بودن نان مردم ضمان شرعی بر گردن ما دارد و ما برای سالم بودن نام مردم کیفیت آرد تلاش […]

    چوب لای چرخ مان نگذارند/ برای توسعه نیازمند ۳۵ میلیارد تومان هستیم
  • حجت‌الاسلام سید صادق نجابت چهارشنبه ۱۶بهمن ماه در نشست با دانشجویان جنبش عدالت‌خواه و بسیج دانشجویی و رسانه‌های استان افزود: کیفیت آرد کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج بهتر از گذشته شده است.

    وی اظهارکرد: ناسالم بودن نان مردم ضمان شرعی بر گردن ما دارد و ما برای سالم بودن نام مردم کیفیت آرد تلاش خواهیم کرد و توجه لازم را خواهیم داشت.

    مدیرعامل جدید کارخانه آرد و نشاسته یاسوج خاطرنشان کرد: با کمک دلسوزان استان این کارخانه را بعنوان یک واحد اقتصادی رد استان به جایگاه واقعی اش خواهیم رساند.

    نجابت تصریح کرد: از مسئولان استان انتظار خاصی نداریم یکی اینکه چوب لای چرخ این واحد صنعتی نگذارند و سنگ اندازی نکنند.

    وی ادامه داد: دوم اینکه این واحد صنعتی هم اکنون به مرحله سود دهی رسیده است و برای رونق بهتر و بیشتر و توسعه این واحد صنعتی به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

    مدیرعامل جدید کارخانه آرد و نشاسته یاسوج عنوان کرد: کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج هم اکنون با ۵۰ نفر اشتغالزایی کار می کند و در صورتی که از سوی مسئولان حمایت و پشتیبانی شویم این تعداد را به ۲۵۰ نفر می رسانیم.

    نجابت با بیان اینکه چرا باید جوانان این استان با هزاران مشقت، در به در دنبال کار در مناطقی همچون عسلویه باشند در حالی که بهترین ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را در خود استان برای اشتغال داریم تاکید کرد: فرزندان استان توانمندی خود را در کشور نشان داده‌اند و نشانه آن این همه نخبه است که در رده‌های عالی مدیریتی کشور مشغول به خدمت هستند حیف است که جوانان جویای کار این همه سختی را تحمل کنند.

    وی با اشاره به رویکرد سازمان اقتصادی کوثر و راس آن اسکندری مدیرعامل این سازمان اظهارکرد: اگر تا قبلا تنها ۱۱ نفر نیروی ایثارگر در بنیاد بود اکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر ایثارگر مشغول به کار هستند و این افتخاری برای سازمان اقتصادی کوثر است.

    مدیرعامل جدید کارخانه آرد و نشاسته یاسوج با اشاره به برخی از کارهایی که در حوزه اقتصادی با وجود کسوت روحانیت انجام داده گفت: کارهای زیادی انجام داده‌ام و با صنعت بیگانه نیستم و امروز آمده‌ام با ارتباطاتی که در مرکز دارم و با همت فرزندان استان و کمک شما رسانه‌ها و تشکل‌ها این واحد تولیدی را هم برای رونق تولید و هم اشتغال راه‌اندازی کنم.

    نجابت افزود: کارخانه‌ای که ۷ سال خاک می‌خورد اکنون یک و نیم ماه است که در حال تولیدبوده و اگر از نانوایی‌های شهر نظرسنجی کنید در همین مدت کم به کیفیت آرد ما اذعان خواهند کرد.

    وی با اشاره به اقدامات اساسی که در این کارخانه در حال انجام است خاطرنشان کرد: اولین اصل برای من رعایت اصول بهداشتی است و کاری بدتر از این نیست که نان ناسالم به خورد مردم بدهیم.

    مدیرعامل جدید کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از رویکرد استاندار و صمیمی‌دوست معاون وی در قبال این کارخانه تقدیر و تشکر و تصریح کرد: به کمک مسئولان استانی و با همت فرزندان استان خط تولید فرآورده‌های آرد از جمله نشاسه و گلوکز را راه‌اندازی خواهیم کرد.

    نجابت با اشاره به کار بی‌بدیل دیگری که در ذهن خود به آن پرداخته و به مرور عملیاتی می‌شود گفت: این که سالانه بخواهیم بیش از یک میلیارد تومان هزینه کارخانه کنیم مبلغ درشتی برای استان است به همین منظور بسیاری از اقدامات برای تولید قطعات را در خود کارخانه و با استفاده از بومی‌سازی دانش آن انجام خواهیم داد و حتی قطعات مورد نیاز کارخانه‌های همانند آرد و گلوکز دنا را نیز خواهیم ساخت و به نوعی صادر کننده قطعات می‌شویم.

    به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آدم قاطعی هستم و اگر قرار شود پسرم تعزیر شود اولین تازیانه را خودم بر او خواهم نواخت، بیان کرد: سازمان اقتصادی کوثر در صورت حمایت مسئولان استان اقدام به فروش کارخانه نمی کند.

    ایسنا

    سرویس خبری :استان ها

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *