×
×

کشف حدود ۵ تن آرد قاچاق در قالب پودر رختشویی!

  • کد نوشته: 478930
  • ۷ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران‌ جوان ، بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، ماموران این سازمان از جوف کالاهای صادراتی در یک دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی در گمرک مرزی پیشین استان سیستان و بلوچستان، آردهای قاچاق را با بسته بندی‌ پودرهای رختشویی کشف کردند. تعداد […]

    کشف حدود ۵ تن آرد قاچاق در قالب پودر رختشویی!
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران‌ جوان ، بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، ماموران این سازمان از جوف کالاهای صادراتی در یک دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی در گمرک مرزی پیشین استان سیستان و بلوچستان، آردهای قاچاق را با بسته بندی‌ پودرهای رختشویی کشف کردند.

    تعداد بسته‌های آرد قاچاق، ۲۳۵ بسته ۲۰ کیلوگرمی بود که پس از کشف این محموله، گمرک آن را با هماهنگی قوه قضائیه، در اختیار نیروی انتظامی قرار داد.

    سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته، در دو هفته ابتدایی امسال ۲۵۰ درصد افزایش مصرف آراد را داشته ایم که نشانه افزایش قاچاق این محصول در کشور است.

    محمد قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی نیز پیش‌تر از افزایش ۲۰۰ درصدی قاچاق آرد در سال ۱۴۰۰ خبر داده بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *