×
×

کمبودی در عرضه شیرخشک نوزاد نداریم

  • کد نوشته: 480829
  • ۲۳ آذر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل ازخبرنگاران جوان، هانی تحویل زاده گفت: هم اکنون در زمینه تولید شیرخشک های رگولار کمبودی نداریم و تنها در شیرخشک های رژیمی تولید داخل یا وارداتی کمبودهایی وجود دارد. او با بیان اینکه در تامین مواد اولیه مشکلی وجود ندارد، گفت: درشرایط کنونی مشکل […]

    کمبودی در عرضه شیرخشک نوزاد نداریم
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل ازخبرنگاران جوان، هانی تحویل زاده گفت: هم اکنون در زمینه تولید شیرخشک های رگولار کمبودی نداریم و تنها در شیرخشک های رژیمی تولید داخل یا وارداتی کمبودهایی وجود دارد.

    او با بیان اینکه در تامین مواد اولیه مشکلی وجود ندارد، گفت: درشرایط کنونی مشکل تنها گمرکات کشور است که مواد اولیه به خاطر ارزش افزوده نگه داشته بودند که طی چند روز اخیر تغییر ارزش افزوده از ۹ درصد به یک درصد به گمرکات کشور ابلاغ شد.

    تحویل زاده می گوید: در مقاطعی که شیرخشک رژیمی در خارج تولید می شود، ممکن است امکان تامین ارز وجود نداشته باشد که به همین علت فرصت خرید در خارج را از دست بدهیم.

    رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد حداقل قیمت هر قوطی شیرخشک را ۴۰ هزار تومان و حداکثر ۷۰ هزار تومان اعلام کرد.

    او گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، انگیزه قاچاق شیرخشک به بازارهای جهانی بیشتر شده است چرا که قیمت شیرخشک داخلی یک سوم بازارهای جهانی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *