×
×

کمبودی در عرضه ماهی نداریم؛ شیوع بیماری لکه سفید در مزارع میگو

  • کد نوشته: 8088
  • ۱۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت صید و پرورش ماهی اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات دور نمای بازار صادراتی امسال تولید چشمگیری در بحث آبزی پروری پیش‌بینی نمی‌شود. او افزود: پرورش دهندگان میگو در یک […]

    کمبودی در عرضه ماهی نداریم؛ شیوع بیماری لکه سفید در مزارع میگو
  • ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت صید و پرورش ماهی اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات دور نمای بازار صادراتی امسال تولید چشمگیری در بحث آبزی پروری پیش‌بینی نمی‌شود.

    او افزود: پرورش دهندگان میگو در یک تا ۲ استان با مشکل بیماری لکه سفید میگو روبه‌رو هستند.

    قاسمی ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا طی ماه‌های اسفند و فروردین و فعالیت گردشی پرورش دهندگان پیش‌بینی می‌شود که افزایش چشمگیری در تولید نداشته باشیم.


    این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه ماهی بازار داخل نداریم، بیان کرد: پیش بینی‌ها حاکی از آن است که مجموع تولید صید و آبزی پروری به یک میلیون تن برسد که با این وجود امکان کنترل بازار در آرامش وجود دارد.

    او درباره آینده بازار صادرات آبزیان گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا باید دید که بازار صادراتی به کدام سمت و سو می‌رود.

    قاسمی در پایان تصریح کرد: در شرایط اقتصاد فعلی قوانین و دستورالعمل‌ها باید متناسب با وضعیت موجود اقتصادی اصلاح شود که اگر این اتفاق بیفتد، تولید موفقی خواهیم داشت.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: دام، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *