×
×

۱۴ رقم جدید میوه تا پایان امسال معرفی می‌شود

  • کد نوشته: 5322
  • ۱۶ مرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، شکراله حاجی‌وند افزود: این پنج رقم معرفی شده شامل دو رقم انگور و سه رقم زردآلو است. وی ادامه داد: ۱۴ رقمی که توسط پژوهشکده میوه‌های معتدل و سردسیری این موسسه تحقیقاتی در دست معرفی است، شامل دو رقم گیلاس، شش رقم زردآلو، دو پایه انگور، […]

  • به گزارش ایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، شکراله حاجی‌وند افزود: این پنج رقم معرفی شده شامل دو رقم انگور و سه رقم زردآلو است.

    وی ادامه داد: ۱۴ رقمی که توسط پژوهشکده میوه‌های معتدل و سردسیری این موسسه تحقیقاتی در دست معرفی است، شامل دو رقم گیلاس، شش رقم زردآلو، دو پایه انگور، دو رقم سیب و دو رقم جدید فندق می‌شود.

    او با بیان اینکه موسسه تحقیقات باغبانی دارای هفت پژوهشکده است، گفت: این پژوهشکده‌ها شامل پژوهشکده میوه‌های معتدل و سردسیری، سبزی و صیفی، چای، مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری، گل و گیاهان زینتی، پسته و همچنین خرما و میوه‌های گرمسیری است و یکی از مهمترین این پژوهشکده‌ها به لحاظ اهمیت و سطح زیرکشت مربوط به میوه‌های معتدل و سردسیری است.

    رییس موسسه تحقیقات علوم باغبانی خاطرنشان کرد: پژوهشکده میوه‌های معتدل و سردسیری دارای ۶۱ محقق و هیات علمی است که ۹۷ پروژه تحقیقاتی مختلف از ۲۶ نوع محصول را در سراسر کشور دنبال می‌کند.

    سرویس خبری : کشاورزی و باغبانی

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *