×
×

حمایت تمام قد فروشگاه زنجیره‌ای از کالای ایرانی

  • کد نوشته: 2537
  • ۲۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • امیر خسرو فخریان رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای در نشست صمیمی با مسئولان برخی از روابط عمومی های فروشگاه های زنجیره‌ای با بیان اینکه در حال حاضر کالاهای خارجی عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای کمتر از ۱۰ درصد است،اظهار کرد: بسیاری از کالاهای عرضه شده در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای کالاهای تولید […]

  • امیر خسرو فخریان رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای در نشست صمیمی با مسئولان برخی از روابط عمومی های فروشگاه های زنجیره‌ای با بیان اینکه در حال حاضر کالاهای خارجی عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای کمتر از ۱۰ درصد است،اظهار کرد: بسیاری از کالاهای عرضه شده در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای کالاهای تولید داخل است، حمایت از تولیدات داخلی منجر به افزایش تولیدو در نتیجه ایجاد شغل بیشتر می‌شود. در همین راستا ما نیز با عرضه تولیدات داخلی سعی در دستیابی به این مهم داریم.

    رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای مدرن سازی نظام توزیع، کاهش هزینه مبادله، عرضه ارزان محصولات و بهبود وضعیت توزیع در کشور است، بیان کرد: هدف ما حذف واسطه‌گران غیرضروری در این صنعت ،حل مشکلات و مسائل جاری و پیش روی فروشگاه های زنجیره ای به ویژه در سیاست توسعه‌ای است.

    وی به لزوم هماهنگی بین فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره ای بیش از اینکه رقیب هم باشند بایستی مکمل یکدیگر عمل کنند. مسئولیت های اجتماعی که مورد انتظار جامعه از شرکت های بزرگ و زنجیره ای است، گام بلندی در جهت ارتقا جایگاه فروشگاه های زنجیره‌ای به شمار می رود.گاهی می بینیم افرادی اخبار و اطلاعات کاذب منتشر می کنند که فروشگاه های زنجیره ای تخفیفات غیرواقع دارند ما باید با مشارکت و همکاری تمامی اعضا، اخبار درست و جامع به مردم تحویل دهیم تا مصرف کنندگان از خریدشان اطمینان حاصل کنند.

    فخریان با انتقاد به سنگ اندازی های کسب و کار های سنتی بیان کرد: همواره کسب و کارهای سنتی مقابل کسب و کارهای نوین قرار داشته اند و در همین راستا موانعی نیز ایجاد کردند.

    وی به قدمت فروشگاه های زنجیره‌ای کشور اشاره کرد و گفت: از هفت دهه قبل با سرمایه گذاری‌های بخش های دولتی و خصوصی در راستای توسعه اقتصادی، فروشگاه های زنجیره‌ای آغاز به کار کردند که در نهایت در ابتدای سال ۱۳۹۵ منجر به تشکیل اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای شد.

    رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایان به نقش بی بدلیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بحث اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ هزار نفر در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای مشغول به کار هستند که این میزان بر نقش مهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بحث اشتغال زایی‌ است.

    در این نشست صمیمی اعضای شرکت کننده، برضرورت فرهنگ سازی و ایجاد حس اعتماد در مردم برای خرید از فروشگاه های زنجیره ای، همچنین کسب آگاهی از نیاز جامعه و تبیین برنامه کاربردی برای بخش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای تاکید و نکته نظرات کلی خود را پیرامون نحوه عملکرد بخش های مختلف اتحادیه ابراز کردند.

    شایان ذکر است این نشست به منظور آشنایی با روابط عمومی ها و بررسی راهکارهای برقراری هماهنگی و همکاری، هم افزایی و تبادل اطلاعات و شناسایی دغدغه های اعضا برگزار شده بود.
    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *