×
×

سازمان ملی استاندارد برای جهش تولید در وهله اول جهش کیفی را مدنظر قرار می دهد چون با تحقق این مهم جهش کمی هم اتفاق خواهد افتاد.

  • کد نوشته: 7486
  • ۷ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید ادامه منطقی نامگذاری های دوسال قبل یعنی «حمایت از کالای ایرانی » و «رونق تولید» است. «نیره پیروزبخت» در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: جهش تولید باید از دو جنبه کمی و کیفی در کشور دنبال شود. […]

    سازمان ملی استاندارد برای جهش تولید در وهله اول جهش کیفی را مدنظر قرار می دهد چون با تحقق این مهم جهش کمی هم اتفاق خواهد افتاد.
  • رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید ادامه منطقی نامگذاری های دوسال قبل یعنی «حمایت از کالای ایرانی » و «رونق تولید» است.

    «نیره پیروزبخت» در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: جهش تولید باید از دو جنبه کمی و کیفی در کشور دنبال شود.

    وی اظهارداشت: سازمان ملی استاندارد در وهله اول جهش کیفی را مدنظر قرار می دهد چون با تحقق این مهم جهش کمی هم اتفاق خواهد افتاد.

    رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه پیش شرط جهش تولید بطور حتم رعایت استاندارد است، گفت: توجه به تولید باکیفیت توسعه


    وی در ادامه افزود: واحدهای تولیدی باید به این قضیه واقف و اعتقاد داشته باشند که رعایت استانداردها برای واحدهای تولیدی هزینه نیست بلکه تولید ارزش است.

    پیروز بخت اظهارداشت: گرفتن علامت استاندارد مانع تولید نیست بلکه یک پیش برنده و پیشران اقتصاد است.

    وی همچنین با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات پیش روی تولید گفت: سازمان ملی استاندارد ایران نیزدر این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

    رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: این سازمان از سال ۱۳۹۷ که شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفت برنامه های مدونی برای تحقق این شعارها داشته است.



    وی اظهارداشت: سازمان ملی استاندارد بسته حمایت از تولید داخل، بسته حمایت از صادرات و بسته حمایت از واردات مواد اولیه، حد واسط، تجهیزات واحدهای تولیدی را طی این سال ها طراحی، تبیین تصویب (شورایعالی استاندارد) و اجرا کرده است.



    پیروز بخت به رادیو اقتصاد یادآورشد: همکاران در سراسر کشور برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصادی به عنوان مشاور در خدمت تولیدکنندگان، کارآفرینان و صنعتگران هستند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *