×
×

آخرین تحولات بازار مرغ/ نرخ هر کیلو مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

  • کد نوشته: 3027
  • ۴ شهریور ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۶۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۴۵۰، توزیع درب واحدهای صنفی ۱۰ […]

  • یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۶۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۴۵۰، توزیع درب واحدهای صنفی ۱۰ هزار و ۶۰۰ و خرده فروشی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

    وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر را ۱۰ هزار و ۵۰۰ و ران مرغ  بدون کمر را برابر با قیمت مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو سینه با کتف ۲۰ هزار، سینه بدون کتف ۲۱ هزار و فیله مرغ ۲۲ هزار تومان است.

    این منبع آگاه عرضه مرغ با نرخ های دلخواه توسط مرغداران را دلیل اصلی افزایش ۳۰۰ تومان نرخ مرغ در بازار دانست.

    وی گفت: قیمت مرغ در روزهای آتی بستگی به اعلام بار و میزان تولید دارد و هم اکنون امکان پیش‌بینی قیمت در بازار وجود ندارد.

    این منبع آگاه در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط مساعد قیمت  و با صرفه بودن تولید، میزان جوجه ریزی در مرداد ماه افزایش پیدا کرده است که با این وجود میزان عرضه مرغ از ۱۵ شهریور در بازار افزایش خواهد یافت.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *