×
×

آخرین تحولات بازار مرغ و تخم مرغ/ نرخ هر کیلو مرغ ۸ هزار تومان

  • کد نوشته: 2628
  • ۱۹ خرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۲۵۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۱۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و […]

  • مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۲۵۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۱۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۲۰۰،توزیع درب واحد های صنفی ۷ هزار و ۳۵۰ و خرده فروشی ۸ هزار تومان است.

    به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۷ هزار تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۸ هزار تومان است.

    یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۲ هزار و ۵۰۰، سینه بدون کتف ۱۳ هزار و ۵۰۰ و فیله مرغ ۱۵هزار و ۵۰۰ تومان است.

    رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ازدیاد تقاضا را دلیل اصلی حباب کاذب قیمت مرغ در روزهای اخیر اعلام کرد و گفت: امشب قیمت هر کیلو مرغ تا اواخر هفته با کاهش ۳۰۰ تومانی در بازار روبرو خواهد شد.

    وی در بخش دیگر سخنان خود درباه آخرین وضعیت بازار تخم مرغ بیان کرد: هم اکنون نرخ هر شانه تخم مرغ ۱۶ هزار تومان معادل کیلویی ۸ هزار تومان در بازار عرضه می شود که در صورت توزیع نشدن تخم مرغ های وارداتی، مجددا قیمت در بازار افزایش خواهد یافت.

    یوسف خانی در پایان تصریح کرد: با وجود کاهش مصرف تخم مرغ در فصل گرما،تولید داخل جوابگوی نیاز کشور نیست.
    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *