×
×

آخرین تحولات بازار میوه و سبزی در ماه رمضان/هندوانه و سبزی صدرنشین قیمت‌ها

  • کد نوشته: 2588
  • ۲ خرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی ، درباه آخرین تحولات بازار میوه اظهار کرد: با توجه به فراوانی میوه، قیمت بیشتر اقلام در ماه رمضان نسبت به روزهای گذشته از ثبات نسبی در بازار برخوردار است. وی از کاهش نرخ میوه‌های نوبرانه در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو زردآلو با […]

  • اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی ، درباه آخرین تحولات بازار میوه اظهار کرد: با توجه به فراوانی میوه، قیمت بیشتر اقلام در ماه رمضان نسبت به روزهای گذشته از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.

    وی از کاهش نرخ میوه‌های نوبرانه در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو زردآلو با کاهش ۵۰ درصدی با نرخ ۵ تا ۱۷ هزار و هلو با کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی ۵ تا ۸ هزار تومان در میدان میوه و تره بار عرضه می‌شود.

    کارگر افزایش نرخ سبزی و هندوانه را از دیگر تحولات بازار در ماه رمضان دانست و افزود: با توجه به افزایش نسبی تقاضا، قیمت هندوانه و سبزی نوسان چشمگیری در بازار داشت که تا دهم ماه رمضان این نوسانات ادامه خواهد داشت.

    رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو هندوانه را ۷۰۰ تا ۲ هزار تومان در بازار اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو ملون یک‌هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، خربزه یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، طالبی یک‌هزار تا ۳ هزار، طالبی شاه پسند یک‌هزار تا ۳ هزار، توت سفید ۴ تا ۸ هزار، گوجه سبز یک‌هزار تا ۸ هزار تومان است.

    وی با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو پرتقال رسمی شمال با نرخ ۲ تا ۳ هزار، پرتقال تامسون شمال ۳ تا ۶ هزار، سیب زرد لبنانی یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار، سیب قرمز لبنانی یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، موز ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۳۰۰، لیموشیرین یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کیوی یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار، خیار رسمی یک‌هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و خیار گلخانه یک‌هزار تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان در میدان عرضه می‌شود.

    کارگر نرخ هر کیلو فلفل دلمه رنگی را ۲ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز یک‌هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰، کاهو رسمی یک‌هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، سیب زمینی نو ۷۰۰ تا هزار و ۸۰۰، پیاز شیری ۷۰۰ تا هزار و ۸۰۰، پیاز زرد ۶۰۰ تا هزار و ۵۰۰، باقالی ۷۰۰ تا هزار و ۴۰۰، لوبیا سبز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، نخود فرنگی یک‌هزار تا ۲ هزار و ۸۰۰، سیر خشک ۵ تا ۱۲ هزار، گوجه فرنگی گلخانه یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، گوجه فرنگی نو یک‌هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰، بادمجان گلخانه‌ای یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ و بادمجان دلمه ای ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

    به گفته وی، نرخ هر کیلو سبزی خوردن یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰ و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان است.
    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *