×
×

آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران از سوی شرکت پشتیبانی امور دام

  • کد نوشته: 7534
  • ۱۱ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، حسن عباسی معروفان با اشاره به آغاز خرید گسترده مرغ مازاد مرغداران گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت صنعت، معدن و تجارت خرید مرغ مازاد از مرغداران بدون هیچ گونه محدودیتی در حال انجام است. مدیرعامل پشتیبانی امور دام افزود: در حال […]

    آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران از سوی شرکت پشتیبانی امور دام
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، حسن عباسی معروفان با اشاره به آغاز خرید گسترده مرغ مازاد مرغداران گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت صنعت، معدن و تجارت خرید مرغ مازاد از مرغداران بدون هیچ گونه محدودیتی در حال انجام است.

    مدیرعامل پشتیبانی امور دام افزود: در حال حاضر با توجه به عرضه مرغ مازاد از سوی مرغداری‌های کشور، شرکت پشتیبانی امور دام وارد عمل شده و مطابق با استاندارد سازمان دامپزشکی مبنی بر خرید مرغ با وزن کمتر از دو کیلوگرم در سراسر کشور آغاز شده و هیچ گونه محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

    وی گفت: مرغداران به هیچ عنوان نگران فروش مرغ مازاد خود نباشند چرا که دولت بدون محدودیت مرغ تولیدی آن‌ها را خریداری خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: روز گذشته ۱۲۵۰ تن مرغ مازاد از مرغداران خریداری شده ضمن اینکه امروز نیز ۱۲۹۲ تن مرغ به نرخ ۱۲۹۰۰ تومان خریداری شده است که این یک رکورد بی سابقه به شمار می‌رود.

    عباسی معروفان خاطرنشان کرد: مرغداران با طیب خاطر نسبت به جوجه ریزی برای ایام پیش رو اقدام نمایند چرا که دولت به صورت تضمینی مرغ تولیدی آن‌ها را خریداری خواهد کرد.

    باشگاه خبر نگاران جوان

    سرویس خبری: دام،طیور و آبزیان

    نویسنده: سارا اشتیاقی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *