×
×

ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات

  • کد نوشته: 6249
  • ۲۹ آبان ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • عباس تابش رییس سازمان حمایت دستورالعمل ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی را برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش ابلاغ کرد. در این ابلاغیه آمده است: در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم […]

    ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات
  • عباس تابش رییس سازمان حمایت دستورالعمل ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی را برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش ابلاغ کرد.

    در این ابلاغیه آمده است: در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم افزایی و استفاده از پتانسیل‌های انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و شرکت‌ها در جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف کنندگان ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به تمامی واحد‌های تحت پوشش اطلاع رسانی شود.



    با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال دربازار شود اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی‌های بعمل آمده، با دستگاه‌های متخلف در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *